Brunch

På fredag kvällen bakade jag bröd som jäsa i kylen över natten och som vi gräddade på morgonen, gott med nybakat på morgonen! Jag hade gjort en stor sats med bröd och en sallad oxå eftersom jag skulle till Stockholm på brunch.
Jag åkte med bilen in till norrtälje och tog sedan bussen till tekniska, därifrån vart det tunnelbana till t-centralen där jag hoppade på pendeln till farsta strand. Jag mötte upp Carina på pendeln.
När vi kom fram till Elin i farsta strand så fixade vi i ordning all mat, Julia kom oxå! Oj, vad med mat! Nypressad apelsinjuice, två sorters smoothie, youghurt med jordgubbar, äggröra, korv, tre olika sortes sallad,tortillabröd med någon potatismassa och ost mellan, bröd, amerikanska pannkakor, fruktsallad och cheesecake! Allt var supergott och oj, vad mätta vi vart! Tror att vi åt konstant i tre timmar med lite prat i mellan såklart! Det var så mysigt och trevligt! Julia behövde åka lite tidigare men jag och Carina stannade kvar en stund till innan det var dags att ge sig hem igen. Tack alla för en superbrunch!
När jag kom hem var Daniel och Fenix hos farmor och farfar och åt så jag gick dit och fick lite mat till, hihi!
Kvällen vart lugn, man var rätt slut efter all mat!
Henkan hade varit här på dagen oxå och gjort klart i Fenix´s rum, det blir så himla fint, nu är det golv och taklister kvar, tar kort på rummet när det är färdigt! 

Magen!

Nybakat bröd till frukost

Stadshuset, här jobbade jag och Carina en sommar!


Lite fix i köket










Ymer

Så gott!

Smoothie

Jordgubbar och youghurt

Amerikanska pannkakor och fruktsallad

Cheesecake



Elin och Julia

Carina, Elin och Julia


Jag, Carina och Julia

Hemma och myser med lilla hjärtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0