Snö igen!

Jag vaknade som vanligt runt halv sju i morse men låg kvar tills Fenix vaknade runt kvart över sju. Han ropade då "älling, älliing" från sitt rum. Hihi, sötnosen, lika hungrig som sin mor på morgonen. Jag gick upp och gjorde hans välling och sedan bäddade vi ner oss i sängen och tittade på snön som vräkte ner utanför fönstret. Vi trotsade snöflingorna och gick ner till dagis, hade varit skönt att ta bilen idag men Embla måste ju ändå ut på sin promenad så det var bara att gå.
Fenix vart jätteglad när vi gick in på dagis, han gick rakt fram till två små tjejer och kramade dem, lilla tjejtjusaren!
Klockan två ska jag hämta honom så nu blir det lite plock här hemma och kanske förbereda middagen lite.

Sötaste sängsällskapet!

Gullungen vill hålla på och pyssla med min hand medan han dricker vällingen

Snö

Glad och ordentligt påklädd kille på väg till dagis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0