Sista maj

Medans Fenix har varit några timmar på dagis idag så har jag passat på att städa, bädda rent sängarna, bädda iordning till lilltjejen, tvättat och fixat med Fenix´s garderob. Embla och jag hann även ta en promenad i skogen innan vi hämtade upp Fenix igen.
Eftermiddag spenderade vi ute, det var så fint väder, jag och magen satte oss i en solstol och spanade på Fenix som lekte, han kom och gjorde mig sällskap i solstolen oxå vid några tillfällen. När Daniel kom hem åt vi middag och sedan gick vi ut igen, Daniel ordnade med det sista på staketet så nu kan Fenix inte rymma!
Nu är Fenix nattad och jag ska ta mig en dusch innan jag och Daniel ska slappa i soffan.

Benen får lite sol på sig

Mellis ute i solstolen

Så skönt

Släpar på sin skrinda

Kan någon dra mig

Vatten!

Mysigt i skrindan

Åh, vad härligt

Vad finns här då?

Kvällstur med bobby

Leker med sina nya båtar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0