Middag

Nu har vi haft en trevlig middag med gudmor Carro och Daniels familj, det vart grillat av olika slag med rotsaker i ugn och olika såser, till efterrätt en citron-och marängpaj. Fenix har busat runt med gästerna och haft det jätteroligt!
Nu sover lilleman och jag och Embla har varit ute på en promenad. Jag ska nu ta det lugnt i soffan och sedan hoppa in i duschen.
Tack snälla Carro för dem fina blommorna!

Läser bok i sin mysstol

Spännande bok

Middag

Busar med Mikael

Åh, så skoj

Fina gudmor Carro

Mikael har lånat Fenix´s klubba

God klubba

Glass

Fenix ploppar upp som gubben i lådan

Fenix visar gudmor, traktorn, båten och fåren ute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0