Måndag 9:e maj

I går var Fenix ledig från dagis så vi hade en underbar dag ute i solen. Vi tog som vanligt en morgonpromenad med Embla och sedan var det utelek som gällde. Fenix sov middag i tre timmar och då passade jag på att mysa i solen med en bok, hur skönt som helst.
När Daniel kom hem vart det tacomiddag och sedan kom Mikael hit och pojkarna började snickra staket igen, Fenix hjälpte självklart till!
Vi bestämde att vi skulle kika på hallmöbel på torsdag istället.
Idag ska Fenix till dagis några timmar och leka med sina små kamrater, jag ska vara hemma och ta det lugnt och bara njuta av det vackra vädret som verkar hålla i sig!

Morgonpromenad

Glad kille i solen

Cykeltur

Gullunge

Trädgårdsmästaren

Lastar sin dumper med sten

Så underbar!

Apelsin är gott

Tryck in så mycket det går!

Grävmaskinisten

En tur på snigeln

Hjälper till att bygga staket

Bröderna

Mer snickarhjälp

Lilla arbetsledaren sitter mitt upp i allt och ser till att det går rätt till


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0