Fullt upp

Embla och jag har precis lämnat lilleman på dagis. Det åskade och regnade när vi gick men innan vi hann fram var det strålande sol igen och jättevarmt, hur svårt som helst att klä ungen idag. Han fick ha galonbyxor och stövlar men slapp jackan då det slutat regnat och var så varmt!
Om en stund ska jag in till norrtälje. Ska fixa lite där, har gjort en liten lista då jag har världens sämsta minne, jag kommer verkligen inte ihåg någonting så en lista är ett måste! 
Först ska jag till MVC på besök, mysigt! Efter det ska jag äta lunch med Daniel, även det mysigt!
Sen ska jag gå och klaga på mina skor som jag köpte för några veckor sedan, fodret i dem har gått sönder så jag ska se om jag kan f¨ett par nya. För en gångs skull har jag kvar kvittot så jag ska göra ett försök i alla fall. Ska även kika efter en hallmöbel, handdtag till Fenix´s garderob, en tavellist till lilltjejens rum, eventuellt fotoramar, vi får se om jag hittar några roliga. Ska även kolla på sandaler till Fenix.

Mys med välling i mammas och pappa säng

Så mysigt att man nästan somnar om

Dagens to-do-list!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0