Förberedelse inför tjejens ankomst!

Morgonmys i sängen och sedan frukost! Det är så skönt att vara ledig så man kan mysa på morgonen och inte stressa iväg. Fenix fick syn på Molly, farmor och farfars kisse, utanför fönstret idag. Han hämtade då genast en stol och klättrade upp för att kika, han är en liten apa!
Efter frukosten klädde vi på oss och gick till dagis, Fenix satt med ett leende på läpparna hela tiden, han älskar verkligen dagis, det är så skönt!
På vägen hem började det regna, trist, men nu är det uppehåll igen.
Jag har precis letat fram lite av Fenix´s bebiskläder, lakan, sängkläder och filtar som lilltjejen ska få ha. Självklart får hon lite nytt oxå men lite kan hon faktiskt ärva, sakerna är ju knappt använda då dem växer så himla fort! Just nu är tvättmaskinen i full gång, sakerna är i sig tvättatde innan vi stoppade undan dem men det känns fräschare att tvätta upp dem en gång till, dem har ju legat i lådor fram tills nu.
Det blir nog ett par maskiner till och sedan ska jag ta Embla på en promenad innan vi ska hämta upp Fenixen på dagis.

Morgonmys

Lilleman har dragit fram stolen och klättrat upp för att se kissen som ligger utanför på bordet

Där är den!

Gullunge


Mammas finaste med strålande morgonhumör på väg till dagis


Finaste killen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0