Eftermiddagen

När Fenix vaknat efter sin tupplur tog vi en promenad till lågarö brygga för att titta på lite båtar, på vägen hem så stannade vi och tittade på några hästar som Fenix tyckte var helfestliga!
När vi kom hem kom Daniel hem från jobbet, han började ordna med staketet och jag och Fenix lekte lite ute. Vi åt middag och sedan började det spöregna så vi fixade lite på Fenix´s rum. Daniel satte upp den sista listen och vi flyttade in hans säng och lite andra grejer. Allt är inte inne i rummet ännu och vi ska köpa lite fler saker och hänga upp tavlor och så men snart så är det klart!
Fenix sover just nu i sitt nya rum, han somnade som en stock där inne så han verkar trivas!
Nu ska jag hoppa ner i soffan och äta lite! Hungrig som vanligt!

Vid lågarö brygga

Tittar på hästar

Kollar på hästarna

Dem var ju lite kul.....

....eller dem var jätteroliga!

Utelek

Gegga!

Mysigt i sandlådan

Pappa ordnar staket

Hjälpreda

Så duktig

Kör runt med sina bollar i skottkärran

Mys med mamma

Myser i din stol medans mamma och pappa pysslar i rummet

Fenix´s tapetserade garderobsdörrar

Fenix´s fenixfågel

En del av rummet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0