v.27

27 hela veckor har gått och jag vet att jag är tjatig men jag mår fortfarande tipptopp! Inga bekymmer alls. Lilltjejen sparkar och bånglar som bara den, Daniel påpekade det igår vad hårt hon börjar sparka! Hon har nu hittat upp med sina små fötter under första revbena, hon stoppar in dem små fötterna där och trycker ut dem nedersta revbenen lite, det gör inte alls ont utan är bara mysigt!
Nästa fredag ska jag tillbaka till MVC igen och lyssna lite och ta lite blodvärden och blodtryck igen.
Då jag har fått min havandeskaåsledighet beviljad så kommer jag bara jobba fyra veckor till och sen ska jag njuta av min lediga tid och mysa med lilleman, han ska ju bara vara på dagis i 15 timmar/ vecka. Härligt att få hela våren ledig!

v.27



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0