V. 26

Nu har vi varit gravida i 26 hela veckor! Lilltjejen växer på och likaså magen, vet inte om jag ökat något i vikt. Jag tänkte skippa att väga mig nu fram till nästa MVC besök den 1: april. Jag äter ju så mycket jag kan så jag kan faktiskt inte göra något åt att jag inte blir speciellt stor. Får hoppas på att lilltjejen kanske inte är lika mattokig som Fenix var så jag kanske inte tappar allt för mycket vikt under och efter ammningen. Allt är fortfarande prima! Känner mig lite stel när jag suttit och vilat en stund, det är liksom bättre att hålla igång hela tiden.
Lilltjejen sparkar på som bara den i mellanåt, mysigt! Hon sparkar högre och högre upp så snart så är hon uppe vid revbenen. Längtar massor efter henne!
Nu går jag bara och väntar på mitt beslut om havandeskapsledigheten, håller tummarna!
Skrev ut en lapp igår så nu kan jag snart gå och hämta ett babypaket, ett likadant som vi fick när jag väntade Fenix. Man får lite bebissaker. Man får hämta ut det tre månader innan beräknat födelsedatum så den runt den 20:e mars får man väl ta en sväng förbi babyproffsen och hämta upp den.

V. 26


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0