V. 25

Ännu en vecka har passerat och nu har jag varit gravid i 25 hela veckor, 15 kvar! Samtidigt som man längtar efter att få träffa henne så är det så mysigt att ha henne i magen!
Inga bekymmer än så länge, känns tjatigt men jag mår väldigt bra och har verkligen inga speciella bekymmer med kroppen, får kramp i vaderna i bland men det är ju lätt åtgärdat! Jag jobbar på som vanligt i ungefär 6 veckor till om havandeskapsledigheten beviljas.
Magen har nog inte växt så mycket den senaste veckan, har fortfarande kvar mina gamla arbetskläder, kanske byter upp mig till S nästa vecka.
Idag ska jag till MVC, vi får se om Daniel hinner ifrån jobbet. Det ska bli mysigt att höra lilla hjärtat ticka!
Har inte vägt mig idag men jag tar det på MVC senare idag så får vi se om jag lyckats lägga på mig något kilo, bordet det med tanke på hur mycket jag äter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0