Middag på Antep

Efter jobbet idag åkte jag direkt hem och bytte om sedan åkte vi in till norrtälje för att äta middag på Antep. Daniels familj skulle avtacka Christina som jobbat med Cecilia. Det vart en trevlig middag. Jag åt laxfilé och Daniel åt oxfilé. Fenix åt korv med pommes. Alla utom jag ville ha kaffe efter maten, vi fick då även in en bit morotskaka var, jättegott. Charmtrollet Fenix firtade till sig en jättefin glass!
Efter middagen åkte vi till mormor och morfar där vi hämtade upp Embla. Fenix hade kramkalas med mormor och morfar och så fick han kika lite på katterna!
När vi kom hem vart det mys i soffan, Fenix låg med huvudet på min mage, lilltjejen sparkade på honom men det brydde sig inte Fenix om. Klockan sju somnade han gott och snart ska jag och Daniel titta på solsidan!

Jag och lilltrollet

Det här vill jag ha!

Bus med sugrör





Gott med mat

Min lax!

Skål!

Hos farmor en stund

Stora gaffeln!

Mamma får smaka

Fenix´s fina efterrätt

Våran efterrätt

Gott med glass

Lilltrollet ligger och lyssnar på sin syster


Mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0