Jobbhelg

Igår gick lilla fmailjen på en promenad i solen på morgonen, soligt och skönt! Hemma igen vart det lite mys och bus. Daniel gick ut och plogade undan lite snö och Fenix tittade på genom fönstret.
När lilleman sedan haft sin fruktstund och somnat så åt jag lunch. Daniel åkte i väg till gräddö för att handla godis, han var godissugen. Hihi, jag undrar vem det är som är gravid i denna familj....
Kvart över tolv började jag jobba och nu har jag precis blivit klar för dagen. Ska bli så skönt att hoppa in i duschen och sedan ner i sängen. Börjar kvart i sju imorgonbitti igen.

Titta, fåglar!

Glada killen

Håller span på pappa som är ute på gården och kör traktor




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0