Sol!

Ännu en arbetsdag avklarad. 11 arbetsdagar kvar! I morse fick jag väcka stackars lilleman när han sov så gott, tycker verkligen inte om att väcka honom. Vi bar i väg till dagis respektive jobb.
Dagen på jobbet gick fort, det har varit fullt upp hela tiden, fixa med vikarie, gett all medicin och insulin då jag jobbade med en vikarie idag oxå, såromläggningar och lite provtagningar. Fullt upp med andra ord. Skönt att sluta tidigt, vid två åkte jag från jobbet. Åkte hem på en gång och hämtade vagnen och Embla sedan gick vi ner till dagis och hämtade Fenix, vi tog en lite omnväg hem så vi fick oss en tur i den sköna solen! Fenix ville vara ute en stund till när vi kom hem så det var vi. Han traskade runt på tomten lite och så gungade vi lite.
Daniel tog med sig mat hem, tacotallrik, smaskigt! På kvällen var vi uppe och fikade hos Marie-Louise.
Imorgon är Fenix och jag lediga, jag ska först till MVC och sedan tandläkaren för undersökning, Marie-Louise ska passa Fenix under tiden.

Mys i solen

Gräva lite

Vill gunga

Finaste hjärtat i gungan

Kul!

Ute och går på tomten

Plocka upp grus

Ner i hinken med gruset

Glad kille

Vad ska jag nu hitta på för bus?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0