Jobb

I går jobbade jag ett dagpass, ordinarie personalen som jag skulle jobba med var sjuk så jag jobbade ihop med en vikarie, det gick finfint det men tyvärr har ju dem ingen medicindelegering så det vart en del springande fram och tillbaka med mediciner och insulinsprutor men det gick bra, lite slut i fötterna bara. Fullt upp på jobbet som sagt, mycket småsaker, medicinbeställningar, folk som ska till sjukhus och behöver medicinlistor fixade, tandläkarbesök, sjuk personal så man får sitta och ringa in vikarier mm.
Det var skönt att få åka hem och hämta sitt troll vid halv tre i alla fall. Vi hade en liten mysstund i soffan innan det var dags för matlagning.
Kvällen var lugn och Fenix somnade tidigt efter ett bad tillsammans med sin pappa.
Nu på morgonen har vi oxå myst, standard här hemma. Vi har varit på en promenad med Embla, busat och lekt massor. Jag satte på en skiva med lite barnvisor på under morgonen och Fenix har dansat runt, runt, runt, tillslut blir han så yr så han trillar omkull och då skrattar han bara, tokunge!
Fenix har hjälpt till att bädda rent i sängarna, han vill så gärna vara med!
Jag och Embla har nu varit och lämnat Fenix på dagis, han fick en bamsekram av en liten tjej så fort han kom innanför dörren och han gav självklart tillbaka en ännu större kram, myspojke!
Nu ska jag hänga upp en maskin med tvätt och efter det lite blir det lunch för min del innan mitt kvällspass börjar. Idag är det APT-möte mellan 14-16 och sedan brukar resten av kvällen rulla på.

Sugen på en åktur här om dagen

Klätterapan

På plats, dock utan ytterkläder....

Mys i mammas fotölj

Älsklingen

Kollar lite på tv

Ja så här kan man oxå titta på tv

Bekvämt?


Kommentarer
carina

Jag kan säkert träffa´dig några min innan kl 10 vid BVC =)

så kan du få kläderna =)

2011-03-30 @ 16:25:53
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0