Ditt vackra jag

I går när Daniel kom hem från jobbet så åt vi lunch och sedan åkte vi in till norrtälje. Vi hämtade en babybox på babyproffsen och sen gick vi och köpte en blomma till Carro och hennes systers varas invigning vi skulle på.
Deras salong: Ditt vackra jag, var verkligen kanonfin! Så himla mysig! Dem har verkligen gjort ett kanonjobb, ska bli så skönt att gå dit och slappna av lite.
Efter salongen gick vi och tog en fika innan vi åkte hem. Eftersom lunchen vart ganska så sen så var vi inte hungriga på kvällen så middag fick bli lite fil.
Jag och Fenix bakade på kvällen, vi gjorde frallor som fick kalljäsa i kylen över natten så vi kunde grädda dem morgonen efter. När vi var klara med baket så vart det sängen för Fenix´s del och soffan för min och Daniels del.

En del av den fina salongen

Carro med sin syster!

Pusskalas med Carro

Fika med bulle

Mamma med hennes svullna kind, mycket vackert!

Babyboxen

Kartongen vart en rolig leksak

Bakning på gång






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0