Utflykt

Jag vaknade sex i i morse och då var det fart på lilltjejen i magen, det går ju inte att sova då utan man ligger bara och myser och njuter! Fenix sov till tio i sju och då vart det mys i sängen en stund innan frukost och hundpromenad.
Istället för att hålla mig hemma och vila upp mig från förkylningen så packade jag in Fenix i bilen i morse och åkte till familjecenter. Vi var där mycket när Fenix var liten men efter det att man börjat jobba igen så hinner man ju inte med så mycket. Dem har bytt lokaler så nu är BVC, MVC och familjecenter i samma byggnad. Jag var lite nyfiken på hur det blivit på nya stället så jag och Fenix gjorde en liten utflykt som sagt. Vi var där vid nio -tiden och då var det redan några där och allt eftersom tiden gick ramlade mer folk in. Fenix förälskade sig i en traktor och en traktorgrävare som han lekte flitigt med! Det fanns massa roliga saker att leka med så det blir nog fler besök framöver!
Vi stannade dock inte så länge utan åkte vidare ner på stan och handlade ett par byxor till Fenix och lite kläder till lilltjejen. När vi var klara på stan så åkte vi upp till sportcentrum där vi mötte Daniel och åt lunch, trevligt!
Nu vilar lilleman i sin säng. När han vaknar blir det fruktstund och sedan en promenad med Embla.

Precis kommit och spanar in läget

Sitter i myshörnan med en traktorgrävare!

Lilla traktorn var kul den med!

Flinpelle

Här var det mysigt!

Rutschkanan

Självklart måste traktorn med!

Först traktorn.....

....sen Fenix

Stora bilen!

Hittat lite djur

En grävmskin körde förbi utanför och allt inne på familjecenter vart för en stund ointressant

Så spännande!

Matlagning på G


Pommes

Pappa och son

Stora gaffeln!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0