1-års kalas

I går jobbade jag på dan. När jag slutat åkte och jag och hämtade upp guldklimpen på dagis. Fenix bilar kom i går med ett paket på posten. Fenix öppnade det när han kom hem och oj så glad han blev över bilarna! Han satt och kopplade ihop alla bilarna och körde runt med dem och gjorde billjud till!
När Daniel kom hem så åt vi lite middag och sedan gjorde vi oss iordning för att gratulera lille Leo som har fyllt 1 år.
När vi kom dit vart vi mötta av deras katt till Fenix´s stora förtjusning, Isse, skrek han! Katten var helmysig och Fenix klappade och klappade och klappade, skönt med en katt som tycker om barn! Hundarna tyckte han oxå var roliga men dem var lite konstiga i början tyckte han, han är ju van vid lite större hundar!
Leo fick bilar i present, Fenix tyckte oxå att dem var fina så dem lekte ihop grabbarna. Vi fick tårta, Fenix villa dock inte ha så han fick mariekex istället.
Vi åkte hem vid sjutiden och la Fenix och sedan tittade jag och Daniel på tv en stund.
Daniel har sovit på nedre våningen i natt, han är förkyld och hostar så mycket så jag inte kan sova, saknade honom dock i natt men hoppas hostan ger med sig under dagen!
Nu ska Fenix och jag ge oss ut på en promenad i solen med Embla! Jag jobbar kväll idag så vi har lite tid på oss innan dagis och jobb. Vi har APT-möte på jobbet idag så dem första timmarna blir i alla fall lite lugna på jobbet!

Paket!

Vad kan det vara?

Duktiga killen bygger ihop sina bilar

Det här var skoj!

Sitter och sjunger på väg till Tina och Leo

Födelsedagsbarnet!

Fenix rymmer med Leos present

Daniel leker med pojkarna

Söta Leo

Pojkarna leker

Lånar Leos volvo

Klappa kissen

Mysigt!

Leo och hunden Tissla väntar på att Tina ska komma ut ur köket

Lilla söta Satin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0