Plaska i vattenpölar

Det gick bra på jobbet idag även om förkylningen sänker en lite. Jag är väldigt trött och mosig i huvudet!  Det vart lite trassel med sjuk personal och vissa som ville vara lediga osv så jag fick byta till dagpass imorgon istället för kväll men det gör inget, skönt att komma hem på eftermiddagen istället. Ska hämta upp Embla på vägen hem oxå.
När jag kom hem så åkte vi och handlade. Väl hemma för dagen så gick vi ut i solen och bara njöt, massa plusgrader var det! Fenix fick på sig sitt regnställ och gummistövlar och sedan fick han plaska runt bäst han ville i alla vattenpölar, det var populärt!
Det vart tacos till middag, smaskigt. Nu ska jag och lilleman hoppa in i duschen och mysa lite och sedan är det läggdags för hans del. Ikväll blir det nog film om jag lyckas hålla mig vaken. Lördagsgodis är inhandlat!
Killen har tagit på sig mössan själv och väntar ivrigt på att få gå ut!

En spännande burk



Pulkatur?

Finaste killen med krattan i högsta hugg!

Populärt med sandleksakerna



Vattenpöl!



Mys i solen

Bästa som finns!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0