Skumbad

Fenix och jag hade en mysstund i badkaret i går med badskummet. Kvällen avslutades med lite tv innan sängen lockade.
I morse drog jag på det i det längsta för att väcka Fenix men fem i halv sju var jag tvungen, då hade vi en kvart på oss att göra oss klara för dagis. Lämnade Fenix kvart i sju och åkte sedan till jobbet.
Har rast nu och tänkte ta komp idag och gå hem vid tre så Fenix inte får någon jättelång dag på dagis, saknar honom!
Idag har Daniel och jag varit tillsammans i 3 år och 2 månader, tiden går så fort så. Älskar dig hjärtat!

Skumpojke!

Provsimmar i skummet

Mamma har det skönt!

Vattenleksaker

Världens goaste och finaste!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0