Lekrymden

Dagens utflykt till lekrymden vart lyckad! Fenix älskar att vara där och han och Casper sprang mellan klätterställningar, rutschkanorna, tunnlarna, hoppborgen, lekhagarna, cykelinhängnaden, discorummet, blien och helikoptern och så om igen, ingen vila för oss mammor men grabbarna hade jättekul och det är huvudsaken. Lite mellis bestående av jordgubbskräm hanns med men sen var det full fart igen. Vilken energi! Jag gjorde så gott jag kunde med att åka rutchkanor och krypa i trånga gångar, får se hur länge det håller i sig med magen! Tur att jag inte blir så stor i alla fall.
Efter ett par timmar så skildes vi åt, jag och Fenix gick och köpte balsam till mig, det var slut i morse när jag duschade så håret var helt vilt idag men det bjuder jag på! Handlade även schampoo, balsam, duschkräm och badskum till lilleman. Efter det åkte vi hem, Henkan skulle ut till rådmansö så han körde hem Daniel. Han kom hem bara ett par minuter efter oss. Nu har jag och Fenix tagit ett bad i badskummet och han sover skönt i sin säng. Nu blir det snart solsidan!
Tack för lekstunden Carina och Casper!

Dagens tokiga hår

Lilla magen

Lekrymden:


















































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0