Trött!

Arbetshelgen är äntligen över, skönt! Det har varit en jobbig helg då jag är genomförkyld. Hostan verkar dock ge med sig men jag är snorig, har ont i halsen och öronen. Skönt att man är ledig imorgon. Efter jobbet åkte jag och hämtade upp Embla hos mormor och morfar, hon har haft det så bra där! Väl hemma vart det middag och bus med lilleman en stund innan han hoppade i säng.
Nu börjar solsidan om en stund, ska kolla på det och äta lite choklad sen blir det till att hoppa ner i sängen, är helt slut!


Bustrollet igår


Kommentarer
carina

Men 60 000 kr i mellan var väl inte farligt mycke?

2011-03-21 @ 08:55:08
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0