Traktor!

Då så har vi hämtat mitt E-tjänstekort, hälsat på Daniel och handlat. E-tjänstekortet måste jag som sagt ha för att kunna logga in och läsa journaler på jobbet men tydligen fungerar den som vilken legitimation som helst, jag kan alltså använda den som ett vanligt leg. Idag har jag ju mitt körkort som leg så nu bir det ännu ett kort att hålla reda på, som vanligt blir ju korten på legitimationen alltid lika bra, NOT! Hatar dem här korten!
Vi tog en sväng förbi pappa Daniel, vi körde in på arbetsplatsen och jösses vilken stora ögon Fenix fick när han såg alla maskiner! Han fick hoppa in i en jättestor traktor tillsammans med pappa och köra undan lite sten. Efter det handlade vi på flygfyren och Fenix kunde inte sluta prata om traktor och pappa, sötnosen!
När vi kom hem vart det till att vila middag och nu är lunchen i magen. Nu väntar vi bara på att stora älsklingen ska komma hem. Det blir ärtsoppa och pannkaka till middag idag, ska snart göra pannkakssmeten!

Jag och myskillen i morse










Hos pappa



In i traktorn



Pojkarna jobbar lite

Stora traktorn

Fenix sköter självscanningen på flygfyren

Mammas hjärta

Det hemska E-tjänstekortet som man ska stå ut med i 5 år.


Kommentarer
carina

Hej

Måndag börjar jag kl 15.00

tisdag ledig

onsdag 15.00-21.00

torsdag 16-22

fredag ledig



Så ser min vecka ut =/

2011-03-17 @ 19:15:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0