Solpromenad till dagis

I morse lämnade jag Fenix på Daniel och åkte sedan vidare till jobbet. Fick hoppas över min rast idag så jag kunde gå hem halv två, härligt! Jag åkte hem och hämtade vagnen och Embla och så gick vi ner till dagiset. Jag satte fast Embla utanför staketet, det var lite barn ute på gården som var tvugna att hälsa på henne så Embla hade pusskalas där med barnen medans jag gick in och hämtade Fenix. Han har skaffat sig en liten brunett på dagis med stora bruna ögon. Han lägger sin kind mot hennes kind och klappar henne på kinden. Vid matbordet sitter han och håller i hennes hand, så gulligt! Vad ska det bli av denna pojk när han blir äldre?
När vi kom hem efter våran promenad i solen så var vi ute en liten stund och Fenix drog omkring på sin pulka. Väl inne igen vart det en mysstund med Embla och nu väntar vi på att pappa ska komma hem! I morgon är vi lediga! Ska bli så skönt och mysigt!

Tummen upp promenad i solen

Titta mamma!

På promenad med pulkan



Grus!

Gullungen

Mysstund med Embla










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0