Myspojke!

Jag hämtade Fenix på dagis vid kvart över tre idag, dem var ute och lekte på gården då. Fenix vinkade och sa hejdå och följde glatt med mig! När vi kom hem så fick han vara ute en stund till i solen, han älskar verkligen att vara ute.
Nu har vi suttit i soffan och läst bok, han är väldigt klängig av sig nu, vill bara sitta på mig, är ju lite svårt med magen. Hoppas Daniel dyker upp snart så får Fenix sitta på honom en stund. Får lite sammandragningar när han ska sitta på mig, tråkigt för det är ju mysigt men går det inte så går det inte.
Vet inte riktigt vad det blir till middag ännu men mockarutor ska jag i alla fall äta framför tv:n ikväll och fira att arbetsveckan är över, nu är det bara fem veckor kvar att jobba!


Full fart ute

Gullungen

Hittat lite jord att peta i

Gräva, gräva!

Mammas myspojke i soffan












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0