MVC

Då var jag hemma från MVC igen. Både jag och lilltjejen mådde toppen! Magen växer precis enligt sin kurva, precis på linjen. Hjärtat slog 136-138 slag/min, så fina små hjärtljud så!
Mitt blodvärde, blodsockervärde samt blodtryck var kanon och jag har faktiskt lyckats gå upp 1 kg till, alltså totalt 5 kg! Jippe! Nu skulle jag bara vilja gå upp tio till men det tror jag inte att jag gör men hoppas kan man!
När jag var klar där så åkte jag och handlade semlor, det är ju semeldagen idag. Kom på det i affären så mockarutorna får vänta lite. Köpte även ett par vindbyxor samt ett par vantar till lilleman oxå.
Nu är jag hemma och har precis ätit lunch, nu ska jag städa av lite här hemma och sedan ska jag och Embla gå ner till dagis och hämta lilleman. I morse lärde han sig ett nytt ord, traktor! Oj, vad det kommer tjatas nu eftersom traktorn står precis utanför fönstret här hemma.

Magen med kläder på sig






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0