Lämnat Daniel i norrtälje

I går eftermiddag åt vi middag hos Marie-Louise och Gösta, flygande jakob, smaskigt! Vi kom hem igen vid halv åtta och då somnade lilleman som en stock!
Fenix vaknade klockan sju imorse. Vi mös i sängen en stund och sedan åt vi frukost. Jag och Embla gick en promenad efter frukosten och grabbarna var kvar hemma och lekte.
Nu har jag och Fenix kört in Daniel till Henkan i norrtälje. Daniel, Lojke och Henkan ska på båtmässa i älvsjö i dag. Fenix och jag ska leka en stund nu fram till hans sovstund, när han vaknar blir det lunch och sedan ska vi in till norrtälje igen och träffa Carina och Casper på lekrymden. Pojkarna ska få leka lite! Förhoppningsvis kommer Daniel hem i vettig tid så jag och Fenix kan hämta upp honom när vi har lekt klart så vi slipper åka in en sväng till senare.
På vägen in till norrtälje så försökte Fenix ta på sig sina glasögon, det är lite svårt men tillslut lyckades han! Daniel hann i alla fall låna min telefon och ta kort på honom då jag körde bilen.








Kommentarer
carina

Hej =) kanske blir några min sen ska bara titta lite snabbt på en legenhet i färsna men jag tror jag borde hålla tiden =)

kl 2 utan för Ö&B =)

2011-03-13 @ 13:01:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0