Kvällslek

Kvällen igår spenderade Daniel på golvet tillsammans med Fenix i lekrummet. Jag låg på en madrass brevid och tittade på. Daniel lärde Fenix att lasta duplobitar i traktorskopan och sedan tömma över dem på lastbilsflaket, Fenix var en riktig talang enligt Daniel, till och med mycket bättre än vissa på hans jobb, hihi! Det är ju inte så svårt att gissa vad Fenix kommer göra när han blir äldre, han kommer nog klampa rakt efter i pappas fotspår. Dem var så söta när dem satt där på golvet och lekte tillsammans, båda tyckte nog att det var lika roligt!
I morse var det morgonmys i sängen, finns inget bättre än att hämta in honom till våran säng och gosa ner sig i honom, efter det vart det en dusch för Fenix´s del och sedan frukost. 
Klockan nio lämnade jag och Embla Fenix på dagis och så hämtar vi upp honom som igår vid klockan två.
Jag ska plocka ihop lite här hemma och sedan lägga mig på soffan igen, har fortfarande ganska ont så vila är nog behövligt. Det känns som om man har huvudvärk i ansiktet, helkonstig känsla. När jag tittar neråt så ser jag kinden för att den är svullen, väldigt irriterande! 
 

Mammas buspojkar

Pappa undervisar

Fixar lite själv

Mer undervisning

Tippning på G

Först lastar vi skopan.....

....så där.....



...och sen ner på traktorflaket

Gospojke

Morgonmys i våra säng

Myyyys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0