Fika

I går startade vi morgonen med lite mys och sedan en skön promenad i solen. Fenix fick sova middag vid elva och då passade jag på att äta lite lunch. Daniel kom hem vid ett-tiden och då sov fortfarande lilleman. Jag åkte in till norrtälje och mötte upp Jannice.
Vi tog en fika och det blev en massa prat, hon har ju pluggat borta så länge nu så det var mycket att prata om! Efter fikat tog vi en sväng på stan, handlade lite smink, ett BH-set samt en tröja i storlek small som magen får plats i, den kommer säkert vara för stor sen när lillstumpan kommer men men.... Det går nästan inte at köpa kläder i år, det är så himla konstiga och fula kläder. Blommigt, volanger och spets verkar vara inne och det funkar inte riktigt för mig!
Efter ett par timmar på stan så skildes vi åt och jag lämnade Embla hos mamma och pappa som ska ha henne över helgen!
Jag åkte hem till mina älsklingar och mös en stund med Fenixen i soffan. Vi åt middag och sedan vart det lite mer mys innan Fenix gick och la sig!  

Glad kille på en solig morgonpromenad



Jannice visar upp den gräsliga sparkdräkten för vuxna!

Nytt

Slappartag i soffan

Mys

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0