Blandat

I går när Daniel kom hem från jobbet så hoppade han direkt in i duschen och sedan gick vi upp till Marie-Louise och Gösta och åt ärtsoppa och våfflor. Våffeldagen är ju egentligen idag men Marie-Louise ska på kryssning idag så då vart det våfflor igår istället. Smaskigt!
Fenix kör runt sina duplobitar i sin traktorkärra här  hemma just nu, det är tydligen en väldigt rolig lek!
Om en liten stund ska vi ta oss en promenad med Embla, Fenix är hemma hela dagen med mig idag. Fenix och jag åker nog iväg en sväng till gräddö efter promenaden och handlar lite mjölk och frukt.  
Daniel slutar ganska tidigt idag så vi gör iordning lunch här hemma tills han kommer hem så kan vi alla äta ihop.
Senare i eftermiddag ska vi åka in till norrtälje och gå på invigning av Fenix´s gudmor och hennes systers nya skönhetssalong: Ditt vackra jag. Ska bli så spännande att se hur det blivit i den nyrenoverade lokalen. Vi ska även passa på att hämta vårat startpaket på babyproffsen, man får ju hämta ut det 3 månader innan beräknad förlossning och det är det ju nu eller okje då på tisdag men jag tror inte att det spelar någon större roll.

Det gäller att hänga med i nyheterna

Inbrottstjuv?

Va, nej jag har inte gjort något!

Gott med bulle

Pussunge!

Bus med farbror!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0