Stranden

Efter dagis åkte jag och Fenix ner på stranden och lekte lite, så himla härligt väder, efter ett par timmar gick vi hem igen och där fortsatte vi busa utomhus.
Daniel tog med sig pizza hem idag, skönt att slippa laga mat! När vi hade ätit klart så tog vi en eftermiddagstur med båten i solen, mysigt!
Nu sover lilleman sedan en stund tillbaka och vi ska sätta oss i soffan.

Ombytt för stranden

Ut i vattnet

Hämta vatten



Så där ja!

Apelsin är gott

Smaskigt i värmen

Jag och mitt troll

Kakmonster

Knäckebröd är dock lite godare än kakor

Embla får oxå lite snask, Fenix är givmild

Klappa

Mysigt

Gömställe

Mysigt hemma i skrindan

Spanar in pappa som fixar med båten

Båten

En härlig båttur

Fenix kör med pappa


Kommentarer
carina

välkommna hem och stort grattis =¨)

Gick allt bra? kejsarsnitt eller vanligt? =)

2011-06-12 @ 14:01:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0