Konfirmation

Ännu en natt med förvärkar, kul! Ringde nyss till BB bara för säkerhetsskull och tydligen kan det hålla på så här i 3-4 veckor om man har otur.....
Dagen började i alla med frukost efter ännu en näst intill sömnlös natt. Daniel och Fenix körde sedan in mig till norrtälje och jag hoppade av hos mamma och pappa. Daniel och Fenix åkte vidare för att handla och jag och mina föräldrar åkte till sundbyberg för att gå på min kusins konfirmation.
Konfirmationen hölls i sundbybergs kyrka och efter konfirmationsmässan åkte vi vidare till bromma där vi åt en fantastiskt god lunch hemma hos kusinens gudmor. Efter lunchen vart det även god chokladmoussetårta och halloncheesecake. Mätta i magarna så åkte vi hem igen. Fenix var på promenad med Embla och farmor när jag kom hem och Daniel snickrade på verandan.
Jag är jättetrött men ska nog ta mig ett bad innan jag går och lägger mig, vill verkligen få sova i natt nu!

Fixar kaffe tillsammans med pappa på morgonen



Konfirmationsgruppen



Mamma och pappa sjunger

Ur en av psalmerna

Min kusin

Mamma och pappa

Fördrink, alkoholfritt för min del!

Smaskig mat

Mamma smaskar i sig mat

Paketöppning

Mamma och morbror spanar i duvboet

Smaskig efterrätt

Mamma och morbror

Hemma igen, hihi, försök till familjebild

Mys

Fenix´s tokmin

Bus

Mammas troll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0