Custom Bike Show

Ännu en natt med förvärkar, tycker att damen kan anlända nu eller hålla sig lugn där inne om hon vill vänta!
I dag träffade vi Carina, Kimmo och lilla Elvira nere i parken, vi gick och tittade på all motorcyklar tillsammans. Det var massa folk på custom bike show i år, inte konstigt i sig med det underbara vädret. Vi gick runt och njöt av det fina vädret och sedan satte vi oss i skuggan och åt lunch, härligt! Kimmo hade bakat bullar och gjort havrebollar så vi fick kanongott fika efter lunchen!
Efter lunchen gick vi vidare en stund till innan vi skildes åt och åkte hem. Fenix somnat på en gång i bilen. tröttmössa! 
Efter middagen vart det utomhusbus här och sedan lånade farmor med sig Fenix hem. Jag har hämtat Embla hos mormor och morfar och nu ska vi ta och hämta upp Fenix! Snart läggdags för hans del!  

Utanför huset i morse


Gullungarna







Kimmo och Carina

Skönheten

Daniel smygfotar

Lunch

Älsklingen

Söta Elvira

Så glad

Lånar Fenix´s mugg

Smaskigt







Guldlock med blomma i håret

Fika a la Kimmo!

Äter Kimmos nybakade bullar!

Glass på vägen hem

Inspektion av norrtäljeån


Vilostund


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0