2 besök

Idag kom Janny och två av hennes barn hit på förmiddagen och hälsade på Corona. Vi hade en jättetrevlig fikastund med mycket prat. Jannys fönsterruta i bilen hade fastnat och Daniel hjälpte henne att få loss den.
Både Corona och Fenix fick paket. Fenix fick en duplotraktor och Corona fick en jättefin tunika och byxor, tack snälla.
När dem åkt hem så sov Fenix middag, Corona har mest sovit hela dagen.
Vid fyratiden kom Calle och hans två barn hit, Petra jobbade. Åter igen så fick både Fenix och Corona paket. Fenix fick två bilar och Corona fick filtar och kläder, tack snälla.
Medans vi fikade så busade Fenix med Ylva-Li, dem hade så roligt, Fenix följde efter henne hela tiden.
Nu sover lilleman sedan en stund tillbaka och lilltjejen ligger och ammar i min famn. Hon ska få sig ett bad om en stund.

Sover när Janny med familj kommer

Hos tant Janny





Fenixs present

Coronas fina kläder

Lite bad


Mys med pappa



Snickrar lite

Sover när Calle med familj kommer

Paketöppning

Gott med kaka

Följer efter Ylva-Li

Fina filtar

Fina kläder


Hos pappa i eftermiddagssolen

Bad i poolen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0