Kusinträff

Nu sitter jag här vid datorn och har Corona i mitt knä som ligger och tittar åt alla håll och kanter, världen är bra spännande.
I går var vi på kusinträff, det var Daniels pappas alla kusiner som var här. Jag tror att vi vart 35 stycken tillsammans. Det var jättetrevligt och maten var god. Charmtrollet Fenix sprang runt bland allt folk och ville få dem att leka med honom, han är inte blyg han inte.
Prinsessan fick sin kära del av uppmärksamheten oxå på sin 1-veckas dag, stora tjejen. Dock sov hon bort mesta delen av festligheterna, hon låter sig inte störas av något inte. Hon sov som bäst när dem började sjunga, spela gitarr och applådera.
Vi la Fenix vid åtta-tiden, jag gick hem med Corona och la mig vid tio-tiden. Daniel stannade kvar längre och han sov på undervåningen för att inte väcka oss när han kom hem. Corona och jag fick därmed mysa ensamma i hela dubbelsängen. 


Blonda tjejen

Gäsp

Puss

Trött tjej

Finns inget bättre än bebismys

Minifot

Fenix är duktig och hämtar posten





Mammas prinsessa

Morgonmys

Kusinträffen


Fenix har tjuvstartat med lunchen och umgås med farfars kusiner

Corona med farmor och farfar

Fenix mitt i folksamlingen

Jippie, nån som leker med mig

Fika i mammas knä

Bebismys i väntan på att middagen ska serveras

Fenix ville oxå vara med och mysa

Mikael och hans och Daniels kusin Josef

Middagen

Massa folk

Ännu mera folk

GÄSP, trött tjej

Skönt att få sova lite i vagnen

Smaskiga tårtor

Mikael passar Corona medans jag och Fenix äter efterrätt

Trött tjej som sover i min famn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0