Söndag

I dag är det måndag den 20:e juni och Corona var beräknad till idag, vi har dock haft turen att redan ha spenderat nio dagar med henne. Idag ska vi nog ta en sväng till Daniels jobb så dem får träffa Corona.
Daniel och Fenix är ute och kör traktor och Corona ligger och sover i min famn.
I går var Lojke, Gunte och Henkan här och åt lunch, det vart så mycket mat kvar från kusinträffen så Marie-Louise skickade med oss massa mat hem som vi kunde bjuda på.
Corona fick en fin blomma av Henkan och en söt klänning och strumpor av Gunte och Lojke, tack snälla.
På kvällen tog jag med mig Corona in till norrtälje för att hämta upp Embla och när vi kom hem hann vi precis pussa Fenix god natt innan han hoppade i säng.





Lunch



Gunte myser med Corona

Söta strumpor

Fin klänning

Vilar hos pappa



Fina blonda håret

Mysstund

På väg till mormor och morfar

Corona får puss av storebror


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0