Mysmorgon!

Första natten på över en vecka utan förvärkar, ja eller någon enstaka har jag haft men jag har fått sova i alla fall! Så himla skönt! Jag vaknade tjugo över sju och Fenix vaknade halv åtta. Vi hade en halvtimmes mysstund i sängen, och självklart var Thilde med oxå, innan vi fick lite bråttom till dagis men det var det värt, massa kramande och pussande!
Sommarkläder och massor med solskyddsfaktor åkte på innan vi gick till dagis, Fenix hittade sin favorittjej på en gång och dem började leka med bollar tillsammans, hur gulligt som helst!
Jag har precis ätit frukost då våran mysstund gjorde att jag inte hann med det innan vi gick. Nu ska jag snart åka till gräddö och handla lite och posta några brev sedan blir det en lugn stund i solen innan Fenix ska hämtas igen, vi får se om vi går ner på stranden då eller om vi håller oss hemma.


Välling är gott

Självklart är Thilde med

Myskille

Härligt

Mysigare finns inte

Nej du får inte låna Thilde

Full fart på busungen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0