Lugn nationaldag

Börjar bli tjatigt men förvärkarna fortsätter på nätterna, under dagen har det varit relativt lugnt, skönt. Idag är det två veckor kvar till beräknat!
Dagen har varit väldigt lugn, så skönt! Daniel har pysslat lite hemma och jag har mest suttit i solen och passat och busat med lilleman. Det har varit skönt med en lugn dag då man inte är allt för pigg när man mest är vaken under nätterna. På eftermiddagen var vi uppe hos farmor och farfar och åt middag och tårta, farfar hade namnsdag! Fenix tycker ju inte om tårta så han fick en bulle istället.
Nu sover plutten gott och imorgon är det dagis som gäller från halv nio till halv två, han har inte varit där på sex dagar nu så han längtar nog! Jag ska till MVC klockan elva, då får vi se om magen vuxit något!
Nu blir det soffhäng med älsklingen och något att äta och lite senare blir det en dusch innan man kastar sig i sängen. Hoppas på mer sömn i natt!

Hjälper farbror Mikael att tvätta bilen

Duktig kille

Rent och fint


Dubbelt så fort kommer det gå med två svampar

Spelar fotboll med pappa

Bolltjuv!

Skär tårta med farmor

Fast det var inget vidare gott......han tog en bulle istället

Mysigt ute i kvällssolen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0