Återkontroll

Det hade gått jättebra med Fenix i natt hos farmor och farfar. Han hade somnat klockan åtta och vaknat klockan åtta i morse idag, 12 timmars sömn!
Jag åkte i väg till danderyd för att kontrollera lilltjejens hjärtljud på morgonen. Jag satt i 45 minuter med avläsarna på magen och det såg jättefint ut! Så skönt! Läkaren gjorde även ett ultraljud för säkerhetsskull och kollade hjärtat och fostervattnet och allt så jättefint ut även där! Hon kollade även könet för säkerhetsskull en gång till och det är garanterat en flicka! Hon ligger väldigt djupt ner i bäckenet och redoatt när som helst anlända men det kan även ta några veckor till om man har otur. Hon kommer helt enkelt när hon har lust!  
Nöjd och lättad över svaret så kunde jag åka hem igen.
Fenix sov middag när jag kom hem så jag åt lunch och pysslade lite innan jag gick upp och hämtade Fenix hos farmor och farfar, allt hade gått kanon! Vi gick hem och lekte och hade puss och kram kalas innan Daniel kom hem och sedan gick vi tillbaka till farmor och farfar och åt middag.
Nu ska vi slappa i soffan och titta på tv, orkar inte med så mycket mer känner jag!

På väg till danderyd

Undersökning av miraklet


Lite blyga hjärtslag i början men sedan vart det fart på damen

Kämpar med sin skrinda

Mammas troll!

Mys!

Finaste killen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0