V. 20

Då har 20 veckor gått! Tiden rullar på och nu är vi halvvägs. Idag är det dags för ultraljud och då får vi reda på ett mer exakt beräknat datum för bebisen! Det ska bli så roligt, ultraljud är verkligen någonting fantastikt!
Jag mår fortfarande prima, inga konstigheter alls. Har dock fortfarande bara gått upp 2 kg men magen växer ju i alla fall. Jag hoppas nu på att viktuppgången kommer i den andra halvan av graviditeten. Jag är hungrig jämt och ständigt så någonting borde ju fastna på kroppen tycker man så småningom. Snart ska ju barnet börja öka i vikt ganska fort oxå så då rasar förhoppningsvis kilona på! Har fortfarande 2 kg kvar att gå upp till min vikt som jag hade innan jag vart gravid med Fenix och är ju redan halvvägs in i den här graviditeten, hihi! Märkligt att vissa kan lägga på sig så lätt medans andra inte alls kan! Det är bara att hoppas på att jag inte tappar så mycket vikt med ammningen sen.


v. 20

 
Haha, linslusen Fenix´s lilla kaluffs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0