Vecka 17

Idag går vi in i vecka 17. Har gått upp ½ kg till, Jippie! 1 kg´s uppgång i vecka 17, jaja det kommer nog i gång snart, bebisen växer ju mest under den senare perioden!
Jag känner av den lilla mer och mer nu, den började redan efter 15½ vecka, jag kände ju Fenix väldigt tidigt oxå och det är så himla mysigt! Jag känner den ibland även från utsidan, Daniel försökte känna igår utan resultat, hihi, han kände Fenix i vecka 19 ungefär så vi får väl vänta. Om exakt tre veckor är det dags för ultraljud, längtar masor även om jag redan sett den lilla på bild!
Magen växer på precis som den ska, känns skönt att det börjar synas att man är gravid. Jag som annars är smal ser så rolig ut i början, det ser ut som man har suttit i soffan och tryckt i ig en massa chips och blivit lite degig om magen bara men nu syns det att det är en bebis på gång! Eftersom jag var så himla smal innan så kan jag fortfarande ha mina kläder då dem var alldeles för stora innan jag blev gravid, prefekt! Hoppas jag får behålla lite hull efter att bebisen har komit ut den här gången så kanske dem för stora kläderna passar igen!

Magen i vecka 17


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0