Lekrymden

Vi har precis kommit hem från lekrymden. Fenix älskar verkligen det stället. När vi kommer dit så vill han sitta i mitt knä någon minut och studera allt men sedan bär det iväg. Han är överallt och hela tiden. Ett riktigt yrväder men det lyser lycka i ögonen på honom! Både jag och Daniel har gjort så gott det går att följa efter och lek med honom trots att han inte har några som helst problem att roa sig själv. Farbror Mikael kom förbi och fikade med oss en sväng. Lilleman somnade i bilen på vägen hem sen, hihi, helt slut. Nu lagar mina killar middag och jag sitter och skriver lite här samtidigt som jag får ryggen masserad av shiatsu massagedynan!  Kan man ha det bättre?

Har hittat en bil!

Massa kul leksaker

Leker med mamma



Racermästaren

Pappa och Fenix kör i kapp

Får åka med pappa

Kul med en tunnel

Klätterpelle

Lite energipåfyllning

Glad kille

Lilla hjärtat

Åker båt med mamma

Kom till mamma

Jorå, jag får oxå plats i en stol

Tittut!

Snygging

Fenix testar oxå!

Målar lite

Testar ett nytt fordon

Rallykalle!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0