Fullt upp idag!

I morse så åkte vi in till norrtälje och till lägenheten dit Cecilia ska flytta på tisdag. Daniel, Marie-Louise och Mikael skulle fixa lite med möbler, hyllor och städning mm. Fenix och jag följde med och tittade på lägenheten och självklart hjälpte Fenix till att packa upp saker! Vi var inte där så länge utan lämnade gänget och åkte vidare till mormor som var på landet. Morfar var hos farmor. Jag rakade Caesar lite, han var tovig under hakan och på bröstet men nu är han fin igen! Mormor fick passa Fenix under tiden som mer än gärna hade hjälpt till annars. Vi tog en fika och sedan en promenad, jag hade inte räknat med att gå på någon promenad så jag hade inte med mig någon vagn så Fenix fick gå. Han var så duktig så och tyckte det var jätteroligt.
När vi gått klart så åkte jag och Fenix tillbaka till norrtälje där gänget var klara med sitt och då åkte vi till Antep och åt lunch som Marie-Louise bjöd på. Marie-Louise och Mikael åt plankstek och jag och Daniel tog Filét black and white. Smaskigt! Fenix fick korv och pommes. Tack snälla för lunchen!
Nu är vi hemma och Fenix sover som en stock, han somnade redan i bilen och vaknade inte när jag bar in honom, tröttmössa!
I kväll ska vi tillbaka till norrtälje och fira Jeppe som fyller år. Det blir middag med trevligt sällskap på G.

Hjälper till att packa upp hos Cecilia

Vad gör du Mikael?

Lysknappen!

Tittar på tv hos mormor

Jag myser med Caesar

Lite mandarin til mellis

Städar lite

Micron måste undersökas

Glad kille på promenad

Det är skojigt när Embla busar!

Embla, mormor och Fenix

Hej, hej, nu sätter jag mig här!

Lånar Daniels keps på Antep

Min mat, Black and White!

Stora gaffeln!

Gott!

Bordsskick, vad är det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0