IKEA

Idag har vi varit på IKEA, har mest spanat runt på lite saker och inte handlat speciellt mycket. Jag fick en ny stol till badrummet här nere som jag kan sitta och sminka mig på, ett skydd till spisen så att Fenix inte ska kunna bränna sig, fotoramar, lite smått och gott till badrummet här nere, en matta till Fenix, bellysning att ha bakom tv:n, servetter och ett litet steg eller pall som Fenix kan ha i badrummet. Vi kikade på lite saker till Fenix´s nya rum men vi avvaktar lite tills vi valt tapeter och så.
Innan IKEA så stannade vi på Lelles MC där Daniel hade en presentkort, han handlade ett par handskar.
Lunchen fick vi i oss på IKEA, köttbullar till hela familjen.
På vägen hem stannade vi på flygfyren och handlade. Älsklingarna håller nu på och lagar lasagne till middag, ska bli gott.


Badade med pappa i går kväll

Man kan inte annat än skratta.......

..åt pappas frisyr

Plockar av sig skor och strumpor i bilen på väg till IKEA

Proväter foten

Orkar inte hålla sig vaken

Provsitter en stor motorcykel

Vad ska vi gör nu?

Pappa är nog lite sugen

Kanske en sådan här?

Pappa fick nog hålla med mamma om att Fenix är lite för liten för att börja med crossåkning ännu!

Ja man undrar vem som köper sådanahär hjälmar...

Lunch på IKEA

Köttbullar!

Smaskigt!

HEj, hej mamma!

Leker lite medans vi väntar på vår tur att hämta ut varor

Mamma leker oxå

Pappa är oxå med på ett hörn och leker

Hjälper mamma att montera hennes stol

Fenix fick ett litet trappsteg som han kan ha i badrummet

Nu når jag upp ganska bra!

Fenix´s nya matta som han kan leka med alla sina bilar på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0