Ultraljud!

Jag lämnade av Fenix på dagis och tog bilen in till norrtälje där jag parkerade den och sedan tog jag bussen till stockholm. Mikael hade varit och hämtat våran reservnyckel så han körde hem bilen sedan.
När jag kom fram till odenplan tittade jag lite i affärer och sedan mötte jag upp Daniel och vi tog en lunch på Jensen´s . Smaskigt!
Klockan två satte ultraljudsundersökningen igång. Allt såg jättebra ut men oj, vilken envis liten unge som rullade ihop sig som en räka i början och inte ville visa någon ting, haha!
Som sagt allt såg jättebra ut och det kommer bli en liten tjej! Fenix ska få en syster! Det ska bli så roligt att få en av varje! Beräknade datumet för födseln är 20:e juni. Så vi är i vecka 19+3 dagar ungefär nu då. Man blir aldeles lucklig av att vara på ultraljud och se det lilla pyret eller i det här fallet räkan!
Efter ultraljudet åkte vi och tittade lite på barnvagnar, vi har tagit hem lite kataloger så får vi se vad det blir för något.

 

Lite mys innan vi åkte!


Lilla tjejen!

Bilden är tagen på skärmen på ultraljudsundersökningen

Gör tummen upp!

Älsklingen på Jensen



Kommentarer
carina

grattis till en dotter =)

2011-01-30 @ 16:20:05
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0