Mysmorgon!

I går kväll vart det en lugn kväll. Jag var hemma vid halv fyra och då var Daniel och Fenix och fikade hos farbror Mikael. Daniel lagade mat på kvällen åt oss och när lillema somnat så tog jag och Daniel ett varmt skönt bad tillsammans.
I morse fick jag ligga kvar i sängen medan älsklingarna gick upp och gjorde överraskningsfrukost till mig. Jag fick hjärtformade våfflor, hur sött som helst! Självklart var det massa annat gott på frukostbordet oxå! Efter en mysig morgon så kom Mikael hit och han och Daniel sågade till någon skiva som Cecilia ska ha i sin lägenhet, sedan följde vi med Mikael hem och sedan fortsatte vi på en lite promenad.
Om en stund blir det lunch och sedan ska jag åka till jobbet igen, i morgon är jag i alla fall ledig!
Tack bästa hjärtat för den fina frukosten!

Världens bästa älskling som ordnat frukost!

Fenixen ville oxå ha frukost

Älsklingen hade gjort hjärtvåfflor till mig, så sött!

Fenix är inte snål utan delar gärna med sig!

Pappa gjorde så här, jag prövar oxå med lite kaviar

Gott med mjölk

Varenda droppe vill jag ha!

Pappa kittlar under fötterna

Rör lite i glaset

Följer med farbror Mikael hem


Kommentarer
carina

Tis, ons och torsdag som de ser ut nu e jag ledig.

2011-01-23 @ 10:59:07
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

Tis, ons och torsdag som de ser ut nu e jag ledig.

nästa vecka alltså =)

2011-01-23 @ 10:59:19
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

ok ja de är svårt när båda jobbar =)

men vad jag vet just nu så e jag ledig på söndag =)

2011-01-24 @ 08:40:10
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0