Solig vab-dag

I går vid halv fem tiden när jag var på jobbet så ringde dem från förksolan och Fenix var lite ledsen och hade lite feber. Daniel skulle hämta honom halv sex så det var ingen idé att jag åkte från jobbet. Min stackars lilla kille, det var verkligen inte roligt att jobba när man visste att han var ledsen och inte mådde bra. Jag ringde Daniel när han hämtat Fenix och det var inte så illa. Han hade i sig lite feber men han åkte runt på sin bobbycar här hemma och var glad.
I morse vaknade han halv sju och då helt feberfri men väldigt snorig så jag är hemma och vabbar idag. I morgon är jag ledig så då får han en extra ledig dag oxå. Han har lekt lite på morgonen medans jag har strykt gardiner och plockat lite.
Vi har varit ute på en promenad med Embla, tror det är skönt för Fenix´s snoriga näsa att få lite frisk luft! Det är så härligt väder med sol!

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0