Myspojke

Alltså vart tar helgerna vägen??? Redan måndag och nu är man tillbaka på jobbet. Lämnade Fenix på dagis i morse och han gick direkt ut i köket och kollade upp på spisen där grötkastrullen stod. Han pekade upp mot den och sa DÄR! Hihi, han vart då upplyft av dagisfröken och dem rörde tillsammans i gröten, kommer han bli kock tro? Han är verkligen världens goaste lilla krabat, helst skulle jag vilja vara hemma med honom hela tiden men jobba måste man ju! Att få gå in och hämta upp varma Fenix ur sängen på morgonen och bara krama om honom är underbart, oftast får man en stor jättedregglig puss med hela hans mun öppen, hihi, det kan inte bli mycket bättre! Lilla myspojken!
Tog komp idag och gick hem klockan tre så jag får spendera lite mer tid med gullungen. Efter ultraljudet ska jag ansöka om havandeskapsledigt och då får jag förhoppningsvis vara ledig from mitten av april. Då kommer Fenix bara vara sina kvalitetstimmar på dagis, 15 timmar i veckan! Resten av tiden ska vi spendera tillsammans, det kommer bli en underbar vår!
Nu är vi hemma igen, har precis hämtat Fenix på dagis och nu ska vi bara mysa! Har längtar så himla mycket efter honom idag, min lilla pussgurka. Han sitter i mitt knä och tittar nyfiket på vad jag skriver!


Innan dagis i morse:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0