Anton 30 år!

I dag har vi varit och firat Anton på födelsedagen, han fyller 30 i morgon. Daniels kompis TB hade sagt till Anton att han skulle komma och fira honom idag. Det Anton inte visste var att vi var ett helt gäng som skulle komma, han blev väldigt förvånad! Hihi! Nu fick vi äntligen träffa söta Vilma oxå, 7 veckor gammal. Fenix var lite nyfiken på den lilla tjejen men deras valp var dock lite mer rolig, dem två busade som galningar! Jag vet inte vem som hade mest kul men Fenix skrattade så han kikna!
Vi fick tårta, bullar och kakor, jättegott!
Nu är vi hemma igen och snart blir det middag. Klockan åtta sitter vi spikade framför tv:n för att se säsongsstarten av solsidan!

Nybadade killar!

Ren och fin!

Borsta tänderna måste man oxå göra!

Mys i soffan


På väg till Anton

Fika

Söta valpen

Tårta!

Hälsar på Vilma

Fenix och valpen busar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0