Tacos

I går på dagen tog vi en pulkatur, Fenix var lika stormförtjust som vanligt! Jag strök och bytte gardiner, julgardinerna har gjort sitt för den här gången.
På kvällen kom Marie-Louise och Mikael över hit och åt tacos. Fenix fick en bilbana av dem, dessvärre hade vi inga batterier hemma så Daniel får köpa det idag istället. Nu ska vi få lite frukost i magarna!

På promenad

Daniel och Fenix

Åh, så roligt!

Hihi!

Fortare pappa!

Solen tittade fram en stund

Fenix håller koll så matlagningen går rätt till

Smaskigt

Fenix fick köttbullar och makaroner istället

Middag

Bygger bilbana

Hjälper till

Visst är jag duktig?

Bus med farbror

Vi fick jättefina rosor av Marie-Louise

Titta ficklampan lyser i taket

Spännande!


Kommentarer
carina

Mmm gott.

Vi ska äta tacos i dag =)

2011-01-16 @ 11:39:46
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0